Friday, April 16, 2010

Setmana fanàtica a Calders

Agus en "Gollum"8b+ . Vinga crack que ja falta poquet!!




Aquesta setmana teníem previst 3 dies a Calders: Dilluns, Dimecres i Divendres. La pluja ens va fer enrere el Dilluns... la resta de dies molt fanàtics.

Dimecres pel mati amb la Georgina fem una visita fugaç de 2 horetes. Aprofito per recordar passos del projecte que varem començar a probar el Dissabte amb en Roger, Marc i Santi, "l'Avi Casimiro" 7c+ (variant esquerra de "Al-jazera" 8a+).


La mateixa tarda de Dimecres en Marc i en Santi també es desplacen a Calders i arriba la bona notícia: en Santi encadena "l'avi Casimiro". Moltes felicitats bou!!! Té el 8a a tocar. Cal posar-li nom i anar-hi :)


Divendres tornem a Calders amb la Georgina. Al bar ens trobem amb l'Oriol Maraver i el Jose Enrique Agustí. Després d'escalfar en algun sisè em poso a muerte amb l'avi... I per gran sorpresa meva vaig sol·lucionant els moviments clau de baix. Repòs, i amunt! Uns passos més... taló i repòs. Espolsades de braços i la secció de romos al límit. Descans inhumà sota el sostre i finalment, després de l'últim pas dur d'invertits: encadene!! Superfeliç d'haver fet aquesta via tan bona.

La via és molt recomanable. Un deu per la resistència. Bons cantos per recuperar. Alguns passos durs a baix, al mig i al final. La resta bona presa i desplom màxim. Si la voleu probar encara hi ha les cintes d'en Santi posades. Gràcies bou per haver-la muntat!!
L'Oriol encadena "La Guillotina" 7c+ en el seu procés de recuperació de la lesió. L'Agus assaja per primer dia la "Gollum" 8b+. La té a prop.
Jo acabo la tarda assajant "Boicot" 8a i "Levitracció" 8a. De les dues em quedo amb la última; molt més atlètica i de resistència que el bloc del "Boicot".
Segueix el fanatisme Calders...

1 comment:

Anonymous said...

escolta, i jo què???? ja sé que no faig vuitens... però donam temps... molt de temps!! :D jejej

no sé pas com aquell 6a!!!