Sunday, August 10, 2014

Destí del dia: Bambergs Spezialität Märzen

7 d’agost:

Avui toca treballar! Hem de desmuntar l’avancé abans de fer res. Esmorzem i mans a l’obra! Entre els quatre ens apanyem més ràpid, uns a dins endreçant la roba i els altres fora anar traient les coses. En 2 hores ho tenim tot com si no hagués passat res! Ens vestim i marxem!

Avui anem a Bamberg. Caminem una bona estona per la ciutat visitant el castell amb el seu rosengarten, la catedral i alguna plaça remota maca perquè sí.

Ens hem guanyat el nostre destí més volgut: Bambergs Spezialität Märzen, la famosa cervesa fumada amb regust de bacon. Seiem a la terrasseta (biergarten alemany) i ens deixem servir tot acompanyant la cervesa amb uns fruits secs portats de casa. Que aquests alemanots es foten les birres a cuerpo! Tenen un estómac de ferro!

Sortim de Bamberg encara més contents que quan hi hem arribat; per les vistes des del castell, és clar! Anem de tornada cap a la zona del Parc Natural de Frankenjura (on hem estat aquestes setmanes) i fem ruta pels punts més clàssics: Untertrubach amb el càmping de la Marta. Wolfsberg amb la casa de les matrícules (coneixent als simpàtics propietaris). Obertrubach amb aigua gelada medicinal per recuperar braços i visita a la tomba del Güllich on tornem a deixar unes línies a la llibreta en el seu record on encara hi trobem el que vam escriure ara fa tres anys. Gosswenstein i la seva visita al getränkemarkt i al LIDL. I finalment Pottenstein amb l’Aldi i la tornada al càmping.

El dia ha estat llarg i tampoc no hem menjat en excés. Seiem a taula amb la gana més que feta i deixem caure la nit tot fent una nova timba de dòmino on el Toni ens apallissa de nou sense pietat.