Tuesday, July 17, 2012

FRANKEN: 4 hores 19km


-->
Portem un parell de dies ben estranys! Els explicarem per passos:

15/7/2012
Vam començar el dia amb sol, així que la Georgina es va vestir i va anar a córrer.
Relat Running in the rain de la Georgina: “Encara no portava 10 minuts que se’m va posar a xispejar, cosa que no em va espantar perquè és algo normal aquí. Vaig continuar corrent, però als 2 minuts va començar a caure el cel! Em vaig refugiar sota un arbre salvador al sector de la Fight Gravity (Richard Wagner Felds). Vaig estar-me allà sota uns 15 minuts fins que vaig començar a notar que m’estava refredant, i amb el descens de la temperatura corria el risc de constipar-me. Així doncs vaig córrer uns 100m fins entrar al bosc per anar tornant però per sota dels arbres. Aquests 100m van ser eterns, no havia parat de diluviar, amb la qual cosa em vaig quedar poll. La tornada va ser tranquil·la pel camí de sota el bosc fins a Wolfsberg, allà vaig sortir altra vegada cap a la carretera ja que la pluja era part del passat. Gairebé arribant al càmping vaig sentir un pip-piiiip... era l’Aleix! S’havia llevat de cop quan havia sentit la pluja i m’havia vingut a buscar per si necessitava els manguitos! Quin diluvi! Sort que tot va quedar en un m’he mullat les calces!”

El dia encara no havia acabat! Vam dinar tranquil·lament a la caravana esperant que la pluja parés de fer el burro: ara plou, ara fa sol, ara les bruixes es pentinen! Cap a quarts de 5 vam agafar amb els altres catalans del càmping i vam anar a veure un sector de bloc a Obertrubach, força maco! D’allà, com que havia parat de ploure més de 2 hores seguides i no es veia el cel gaire tapat vam anar cap a Weissenstein a provar sort. L’Aleix es prenia el dia de descans, així doncs la Georgina va provar de nou el 6b+ 1.Affäre sense gaire sort amb el bidit (es tan bo que fa massa mal!), i del tirón va repetir un parell de vies més fàcils per treure el mono...

El resum del dia seria: una mica de tot i de res!


16/7/2012
Un matí més: plou!
L’Aleix es va llevar amb una mica de torticolis, amb la qual cosa ja ens podíem anar oblidant d’escalar! Cap problema, nosaltres tenim solució per tot!

Després d’estendre la roba a fora (10minuts que no plovia) i després a dins de la caravana, despedir el Valdiri i el Víctor i fer els 2 cafès de rigor, vam anar a passejar...

La passejadeta de juvilats van ser 19 km en 4 hores, anar i tornar d’Obertrubach a Gosswenstein! Per ser que havia de ser un dia tranquil, ho vam dissimular prou bé! Vam anar seguint el camí, i goita! Ja hem arribat a Gosswenstein!!











A les 6 acabàvem la nostra excursió, vam anar a l’Aldi a comprar quatre coses i a sopar que fa gana!!! El menú del dia: cous-cous amb verduretes, una mica de formatge, copeta de vi, i a celebrar-ho sota unes guirnaldes molt especials!!!

No comments: