Sunday, July 22, 2012

FRANKEN: 7a x la Georgina!

-->
Ja portem dies que no actualitzem… però no ha estat precisament per falta de ganes! Hem tingut l’ordinador amb internet espatllat des de dimarts! Així doncs anirem fent un resumet d’aquests últims dies:

17/7/2012 Pluja: bowling i bàdminton improvisat

Després de la caminada de 4 hores del dia anterior ens vam llevar una mica més tard del normal (a quarts de 10... però estem de vacances!). La idea era anar a escalar ja que portàvem un parell de dies de descans, però aquí no es poden tenir idees! La qüestió és que la nit anterior havia començat a ploure i eren les 3 de la tarda i encara no havia parat. Desesperats i avorrits d’estar al càmping esperant que parés de ploure vam agafar el cotxe i cap a Pegnitz que encara no coneixem la ciutat!

Just abans d’arribar al poble ens vam aturar a un centre comercial on hi havia un Norma (LIDL, Aldi i Norma són tres supermercats de la mateixa categoria) en busca d’uns iogurts concrets (resulta que som uns sibarites dels làctics). Iogurts no, però unes raquetes de bàdminton per 2euros, sí! Ja ens teniu menda i lerenda jugant a bàdminton davant del Norma sota un petit cobert evitant la pluja. Durant 30 minuts vam ser l’aparador del centre comercial, però vam riure una estona amb les habilitats de la Georgina amb un esport d’implement... qui ho hagués dit que no fa ni un any vam aprovar una assignatura que es deia Bàdminton!!!

Quan ja marxàvem, vam veure que al mateix centre comercial hi ha una bolera... doncs sí! La següent activitat del dia van ser 4 partides als bolos! Tot sigui venir a Franken per entrenar bidits, a la paret o dins d’una bola!

Finalment, podem resumir que el dia va ser prou entretingut tenint en compte que va ploure des que ens vam llevar fins que vm sortir de la bolera...

18/7/2012: La Georgina encadena el seu primer 7a

Decidim visitar Kühloch, un sector al sud d’Obertrubach. Malauradament, quan estem a punt d’arribar-hi recordem que ja hi havíem estat un altre dia i no ens havia agradat gaire. Girem cua parant a fer un cafè al poble de Loch.

Tornem a la zona propera al càmping perquè la Georgina pugui provar el seu projecte “Frodo” 7a. Pugem pel camí fangós de tants dies de pluja i descobrim que les vies estan seques. Sort! L´Aleix munta la via amb unes bones bufades! Ara li toca muntar vies cada vegada més dures tus!

La Georgina li fa un intent de reconeixement per recordar com anava. Descansa una estona i li fa un bon intent. Aconsegueix fer el 7a sols amb una caiguda! La té molt a prop! Decideix descansar una estona i provar més tard...

Mentrestant, l’Aleix encadena a vista “Herr der Ringe” 7a+. Una via de resistència que enllaça vàries línies del sector.

Ara va la bona. Després de mitja hora de descans la Georgina fa l’intent definitiu. Situem la càmera per gravar-ho tot, i comença el seu intent... va progressant per la primera secció, força tècnica però que es deixa fer. Xapa la segona, xapa la tercera i se situa en el punt que abans l’havia tirat enrere. Supera el pas i després de dos passos durs aconsegueix xapar la reunió del que és el seu primer 7a!!! Moltíssimes felicitats Georgina. Ho has fet que ni ha semblat que et costés!

Després de la bona notícia de la setmana decidim acabar el dia al sector de Bärnfels, on l’Aleix fa un parell d’intents al 8a caient a la sortida del sostre. Parada i reunió. Està a prop...

Anem a la pizzeria La Grotta a celebrar el canvi de grau de la Georgina. Això bé mereix un extra. Avui és un gran dia.

19/7/2012 Dia d’escalada post-resaca esportiva

Tot i que a primera hora plovia, per segon dia consecutiu podíem escalar, així doncs la frase del dia va ser: avui no ens tallem les venes… ens les deixem llargues per poder fer-no-hi trenes!

Com que el clima no era gaire estable vam decidir d’anar a Andeltodrom, on sabem que es pot escalar si la pluja no és una tempesta tropical com les de la última setmana. De camí allà vam parar a un sectoret que teníem mirat: Harry Potter Ged-Wand. Hi ha poques vies de 6a i 6a+, i després el grau puja i lo següent són 6c cap amunt. L’Aleix va encadenar a vista Vernon 6c (via de cantos molt grans, curta i molt desplomada) i Petunia 6c+ (cantos no tan grans, però també curta i desplomada), i la Georgina va fer la Muggel 6a+ també a vista. A més l’Aleix va completar Duddley 7b molt a bloc al 2n intent! Moltes felicitats!! Sembla que s’ha obert la veda dels encadenaments!

Quan ens vam adonar ja havíem fet el dia, no plovia i per tant ja no calia anar a l’Andeltodrom! Un entrepà i a acabar el dia a Stadelhofen, on la Georgina va fer un parell de pegues a la Kosmonautenkomplot (6b) superant algun punt de por. Bon entreno!

20/7/2012: Pluja i descans

Semblava que el temps ens respectava... vam anar a córrer, una ruta una mica més llarga del normal, però quan anem els dos junts sembla que no es fa tan pesat!

Eren gairebé les 12 que acabàvem de fer dissabte a la caravana i a nosaltres mateixos que vam decidir anar a provar sort a Bärnfels, al 8a de l’Aleix. Tal qual vam arribar al pàrquing, va començar a plovisquejar... quan vam arribar al sector, va començar a diluviar! Res, ni posar-nos l’arnés, i cap al LIDL que ens falten quatre coses per sopar! En acabat a veure en Karl, comprar-li una mica de carn bona... i què fem? Doncs cap a Pegnitz a jugar al billar!

El dia va ser llarg, i més tenint en compte que no havíem dinat... és per això que a les 6 (horari alemany) ens estàvem menjant uns filetets de vedella (d’en Karl) acompanyat amb un formatge calent i una bona amanida!

Després de jugar 6 partides a escacs, llegir i menjar xocolata... A MURMIR!