Monday, April 16, 2012

Dia 2: Baggarchhap (2160m) - Chame (2710m)

La nit l'hem passada en un rustic lodge tibeta. Estavem sols amb un altre grup d'homes nepalis, que pujaven a Chame a celebrar una reunio del govern regional.

Avui ens llevem una mica mes d'hora, a les 6am, per tal d'evitar els ruixats que cada migdia-tarda ens acompanyen. Comencem a bon ritme per un cami que es va enfilant forsa rapid. En un determinat moment el cami queda tallat per una esllavissada i hem de variar el recorregut guanyant molta alsada de cop. Comencem a notar l'altura!

Pugem pel poble de Timang (2650m) fins arribar a Thanchowk (2500m). Es un poble pintoresc, empredat i ple de gallines i burros pel carrer.

Seguim la ruta fins a Koto (2600m) on fem parada per dinar. Just sortir del poble segellem el nostre permis de trekking (TIMS i ACAP). Un funcionari i un policia es prenen tota la calma del mon per transcriure les nostres dades en un full de registre d'aire franquista. Sembla que tornem enrere 50 anys!

Tan sols ens queden 2km fins a Chame (2710m). Fem aquests ultims km's tranquilament sota un cel amenasador. Ens allotjarem en un complex de bungalows forsa xulo i amb "vistes" al Manaslu (8150m).

Fa molt de fred al menjador del lodge. L'Aleix queda calat pel fred i passa mala nit: es lleva a la 1am amb 38 graus de febre. Paracetamol i ja millora... L'endema sera dur. Sort que la Georgina l'ajudara amb la motxilla...

Fixeu-vos com transporten les gallines!

Desnivell acumulat- 700m
Distancia - 14km
Horari - 4h30'

PD: Us deixem unes fotos fetes fa sols una horeta... de l'hotel i les vistes que tenim aqui a Pokhara.