Thursday, July 24, 2014

Comecem a necessitar descansar!

22 de juliol:

Avui sembla que el dia el lleva lleig, ha plogut durant la nit. Però al llarg del matí va millorant fins arribar a un sol radiant.

Després d’esmorzar ens mirem el cel, fa sol i busquem un nou sector per anar a escalar. L’Aleix té ganes d’anar a Ringelwände a provar un 8a, així que de moment anem a Herbstwand perquè escali jo una mica més a gust.

Anem cap a Herbstwand, un petit sector amb no més de cinc vies, una paret amb foradets que dóna a sud i el vent córrer de manera idònia per assecar les gotes que han caigut durant la nit. L’Aleix fa a vista Sehntes Hilbertsches Problem (6b+), i després em canta un bon flash que no desaprofito tot i els crits d’una bestiola que protegia el seu cau d’una mà intrusa. Després provem sort amb Goldener Herbst (6c+), l’Aleix la fa a vista però jo no passo de la tercera xapa. El pas d’arribada a la reunió em fa descartar la via, és un pas llarg o un bloqueig massa dur.
Georgina provant Goldener Herbst (6c+)

Ja per acabar l’entreno al sector, l’Aleix fa Grüsse aus Finale (6c), també a vista. Jo provo a vista Herbstlaub (6b), arribo a posar la cinta a la reunió però no aconsegueixo passar la corda. Li faig un segon intent a la via, però estic massa cansada. Necessito descansar!


Tornem cap al càmping havent fet una sessió de LIDL prèviament. Al càmping només em puc estirar al llit i posar-me gel a les mans. L’Aleix s’encarrega de fer les feines de casa, i finalment toca sessió de lectura.

Són prop de les 6 així que decidim anar cap a Ringelwände on l’Aleix prova i descarta bastant ràpid el 8a (Inquisition). Després de l’intent, es decanta per la via que ja havia provat dies endarrere: The eye of the tiger (7c+) però, de nou, el bloc de l’entrada es resisteix. Finalment es declina per la versió 6c+ de la via provada: Kleines Arschoch.
Aleix a Kleines Arschoch (6c+)

Tornem cap al càmping, sopem, pel·lícula i a dormir. Sembla que segueix fent calor.

No comments: