Wednesday, June 17, 2009

Ja hem arribat a Huaraz

Després d'un llarg dia asseguts a l'avió hem arribat a Lima a la tarda del 16/6/09. Agafem un taxi (previ regateig) cap a l'estació de Cruz del Sur al centre de la contaminada Lima. Tres hores d'espera, i a les 22h sortim amb un còmode autobús cap al nord del Perú, Huaraz.

Huascaran des de Huaraz

El viatge ha estat més comfortable que amb Iberia i a les 6am del 17/6/09 arribem a Huaraz, cansats però feliços al veure els gegants dels Andes retallant-se a l'horitzó de trenc d'alba.

Ens allotgem a l'Hostal Ezama, als afores (més barat), que per 50 soles (13 euros) ens dona dret a habitació doble + dutxa + esmorzar (avui paltas amb pa, mate i suc).

Uns amics francesos que venim trobant des de Madrid

Ara venen uns dies trànquils. Aclimatar a Huaraz (3100m) i a finals de setmana buscarem una zona sobre els 4500-5000m per fer una primera pujada d'aclimatació en alçada (potser a fer escalada esportiva a la Cordillera Negra). Possible primer objectiu: la Francesa a l'Alpamayo (5950m).

Una moto peruana tnunning!!!

Que la força ens acompanyi!!!

2 comments:

zombi said...

kina enveixa!!!!flipa con la moto...segur ke es un indi ke s´ha perdut!!!!apa,a muuuerrrte!!!!!et segeixo per el blog makina!!!!!fins ara...
salut i roka!!!!!!!!!!

Aleix said...

Gràcies Zombi!!

Que vagi bé aquest capd si escaleu!!