Thursday, August 21, 2008

Una tendinitis + un escaldor -


Doncs sí... a mí també em podia tocar la loteria. Vaig jugar uns numerets, i ja sóc millonari: tendinitis a l'espatlla dreta. Els números els vaig anar comprant a la Facultat de Magisteri, amb tot un any estudinat força i escalant poc. Però el que va sortir guanyador va ser el que vaig agafar a la Compe de Terrassa a principis de Juliol 2008. Un escalfament escàs i escalar al ritme de l'any passat sense pensar en els números de Magisteri... resultat K.O


En fin, l'ombro em fa mal fa un mes i mitj. I espero estar bé a mitja tardor. Però el temps dirà si abans o després. De moment estic cremant una exprés cada dia com a ceremònia de dol. Un cop al mes cremo una corda. Em salten les llàgrimes veure com passen les vacances i jo sense trepar :((


Apreteu els qui pogueu, i en tot cas, no compreu números de la tendinitis. A vegades toca!

No comments: