Friday, September 02, 2005

Despedida boliviana al Huayna, ara Buenos Aires

Al fons el Huayna Potosí

Aquesta matinada he pujat el cim del Huayna Potosí (6088m) per la ruta normal.
He sortit del Refugi Huayna (4750m) a la 1am. A les 7am estava sobre l´afilada aresta cimera. S´ha d´anar en compte de no fotre´t de cap cap a la vessant Oest de mes de 1500m en picat. He hagut de fer equilibrismes per tirar alguna foto automática (avui pujava sol, tot i les varies cordades amb guia que recorrien la mateixa ruta).


Dalt del cim























Afilat cim del Huayna

La ruta no té gaires dificultats. Sols una escala en una esquerda mes ampla del compte, que condueix a unes rampes de 60-70° amb tots els esglaons ben marcats. Arribant al cim, al trencar del dia, he hagut de treure els 2 piolets per remuntar una paret plena de penitents ben punxeguts i geladets. Tot bé peró.







El pas de l´escala













Estic molt content d´aquest meu ultim dia en aquest pais tan auténtic.

Dema, a les 3am m´he de llevar per anar a l´aeroport cap a Buenos Aires. Allí m´estaré amb en Claudio i l´Anna, uns amics de la familia.

Estic fet pols ;))

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Caram caram, aquest cim em sona, jeje... Entrant a la web del Piri he anat a parar aquest blog i la imatge d'aquest cim m'ha recordat vells temps!!! De poc que no hi coincidim. Tenies amagat això de l'alpinisme,he? jeje