Friday, July 29, 2005

Entrenament al Matagalls

Ja fa temps que tinc per costum anar a entrenar a les muntanyes del Montseny i els seus tres principals cims: el Matagalls, les Agudes i el Turó de l´Home.
Durant l´any alterno les pujades a aquests tres cims en unes poques visites al massis del Montseny.

cim del Matagalls (1657m)

La característica de les sortides és: anar-hi sol, pujar amb les últimes clarors del dia (per això hi vaig només en temporada de llum, d´Abril a Octubre), i apretar el ritme tant com es pot.

Avui estic molt content ja que ahir vaig millorar el meu millor temps en la ruta Collformic-Matagalls-Collformic. Fins ara el millor crono el feia en 40´ de pujada i 22´ de baixada, resultant 1h02´... Ahir vaig pujar millor!! I en 37´ ja estava a la creu del Matagalls. Resultant un temps total de 57´ en total!!! Finalment he baixat de l´hora.


la baixada transorre per camins plens de pedres molt fresats pel pas de centenars d´excursionistes

Estic motivat! I les últimes sortides m´han donat moltes piles per afrontar la propera visita als Andes Bolivians amb la màxima il.lusió i força... ara sols em queda mirar de mantenir el nivell de forma en aquest mes solidari a l´Argentina (anant a correr,...).

Aquest any està sent dels millors pel que fa als resultats. L´entrenament constant m´ha ajudat.
Així m´en vaig a les amèriques amb la Cavalls de Vent realitzada en menys de 24h. I també amb les primeres vies de setè grau en esportiva. Estic ben feliç ;)

No comments: