-->
24-7-2012: Nepwand i Andeltodrom
Ahir
va ser un dia de traspàs entre dos dies molt bons d’escalada.
Després d’encadenar el 7c a vista (l’Aleix) i el 6c al segon
intent (la Georgina), calia posar-nos a lloc i tornar a la realitat.
Per això vam anar a passar la calor a un sector ben diferent que
pintava força bé: Neppwand. Es tracta d’un sector prop de Doos, a
la vall del riu Wiesent, on hi ha un 8a+ força repetit i recomanat "Flex Control".
Com sempre que busquem un sector nou, a, b, la gran ajuda que ens
proporciona el croquis de la nostra guia, vam trigar gairebé una
hora en localitzar el sector. Així que vam ser a peu de via ens va
agradar força, totes les vies eren més o menys iguals: entrada de
placa i dortida de bombo desplomat. Després de la caminada, i tenint
en compte que havíem anat a trotar una estona abans d’anar al
sector, vam menjar-nos l’entrepà. Era el moment de començar a
provar les vies. L’Aleix va muntar “Knof” (7+), però no li va
sortir a vista. Després de l’experiència del 6c més dur del món
vam decidir fer un canvi de sector.
La
nostra opció va ser anar a l’Andeltodrom ja que era el sector
factible que ens quedava més a prop. Allà la Georgina va provar els
seus colzes però va veure clar que li reclamaven descans, així que
el dia era per l’Aleix. Va muntar per passos la ja provada
“Esoteric and Porno” (7c+/8a) i li va fer tres pegues matitzant
molt bé els passos i deixant-la a punt per un proper dia.
Vam acabar el dia amb una amanida de pasta, Babel (la peli) i resistint la calor que comença a envair el nord d’Europa.
25-7-2012: Stadelhofen i Barnfelswand
Com ja
hem dit, ahir va ser de traspàs, el plat fort és avui (25 de
juliol): finalment la Georgina ha encadenat el seu 6b
“Kosmonautenkomplott” de Hintere Stadelhofener Wände i l’Aleix
s’ha endut al segon intent dues vies a bloc del mateix sector del
seu 8a: Östlishe Bärnfelswände. Primer ha fet el 7c+ “Perfect
Entertainment”, una via amb una entrada molt a bloc i una secció
de presa petita que enllaça amb un final de resistència sobre presa
mitjana.
No comments:
Post a Comment